Hej hej!

Slänger ihop ett snabbt inlägg innan det är dags att ge Freja lite lunch.

Vi hade Rasmus ena lillebror på besök här under natten. Kvällen spenderades framför en film, nämlingen Benjamin Buttons otroliga liv. Väldigt bra film, men kanske lite för lång just då. Jag gäspade till flera gånger under filmen, men jag höll mig faktiskt vaken tills den var slut. Kan tala om att det inte är speciellt vanligt när det gäller mig. Haha!

Kanske blir att titta på en film idag också, men är inte säkert. Funderar på om vi ska titta på Magnus och Brasses "Det är severat." Rasmus säger ju att den är bra, och efter att ha sett deras "Varning för barn!" kan jag erkänna att jag faktiskt är lite nyfiken. Vi har ju även de två sista avsnitten av Buffy säsong 3 att titta på. Det var länge sen vi tittade på Buffy sist faktiskt.

Nä, nu ska Freja få lite mat i magen.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback