Stänger av för natten

Sista inlägget för idag. Freja ligger och sover i sin säng. Hon slocknade i min famn när hon fick mat. Då är man trött. Rasmus ska också gå och lägga sig nu, och jag funderar på att lägga mig och läsa en stund. Det var mysigt att ha en stund för sig själv igår, jag och boken.

På eftermiddagen var jag och hämtade mina tags som jag ska ha till julklapparna. Jag ska fixa klart de första klapparna imorn. Tänkte även visa upp hur det blev här på bloggen, om det är någon som är intresserad?

I morgon ska förresten jag och Freja hem till Emelie och ta lite bilder på Freja. Ska bli julkort. =)

G'natt
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback