Boken är fixad =)

Fick en kommentar igår av en tjej som av en slump hade hittat en annons på blocket. Det var en tjej här i Katrineholm som sålde just den boken jag var ute efter, så nu ska jag hämta den senare idag. Skönt! Slipper jag tänka på det mera, utan kan istället koncentrera mig på att faktiskt läsa i dem =)

3 böcker för 310kr är väl inte så farligt, eller
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Nej verkligen inte. Att köpa begagnade böcker kring hundringen är vad jag har försökt satsa på under hela min utbildning. I den mån det har gått.

2010-12-23 @ 16:10:22
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback