Kors i taket!

Freja ligger och sover sedan knappt 2 timmar tillbaka, i SIN säng dessutom. Det är väl första gången på typ 7 månader som hon somnar där. Rita ett stort kors i taket. Provade en ny metod nu på kvällen fö att få henne att sova. Den funkade hyfsat bra, och jag hoppas att det funkar bättre i morgon.

Katterna ligger också och sover, och jag ska göra detsamma när jag har skrivit klart det här inlägget. Lägenheten är också städad och fin, rita ännu ett stort kors i taket. Nu gäller det bara att hålla det städat. Kan ju i alla fall försöka hålla det städat resten av året. =P

I morgon är det torsdag och bara 1 dag kvar till julafton. Dessutom fyller broder min år och vi ska fika lite grann på eftermiddagen. Blir dessutom barnfri några timmar i morgon då Freja ska följa med Rasmus till hans morfar och äta julgröt. Det har de gjort den 23 december väldigt länge.

Nä, god natt nu! Hörs imorn =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! Ett tips! Såg en annons på blocket av en slump och det är en tjej i Katrineholm som säljer boken till lärarprogrammet som du söker, nyskick för 100kr!

2010-12-23 @ 06:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback