Trött på att vi alltid ska vara sjuka!

Hela det här året har bestätt av en nästan konstant sjukstuga hemma hos oss. Är det inte jag, så är det Rasmus, och är det inte Rasmus så är det Freja. Det är faktiskt Freja som har varit drabbad värst, och nu är hon drabbad igen. Hon hostar, tar sig för ena örat, vill inte ta ersättningen, har feber mm. Tycker så synd om henne.

Själv har jag hostat som en galning sedan i lördags, och nu har jag även börjat bli snorig. Nyser och fryser hela tiden och har huvudvärk. Skulle tro att det bara är vanlig influensa.

Tycker synd om Freja! =/
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: knixie

Nu har jag skrivit lite om Barnmat. Såg att du skrev en kommentar förut om det. Det kommer mer recept sen.



Jag har en tävling på min blogg också, man kan vinan en ny bloggdesign.

2010-02-18 @ 23:00:44
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dricker hon fortfarande erstättning?

2010-02-19 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback