Slut på veckan igen

Så var det söndag, och snart dags att lägga sig för natten. Patrik och Anna har precis gått. Anna ska upp till skolan i morgon, så det var nog hög tid att gå hem. Vi tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen, och jag tror att alla var mer eller mindre trötta. Jag var nog mest trött. Haha! Till filmen blev det lite Cola och onyttigheter, men i morgon kör vi igen med nyttigt. I bland får man faktiskt fuska, tycker jag!

I morgon ska vi iväg på babysång igen. Den här gången ska Rasmus följa med eftersom han är pappaledig. Får se vad han tycker om det. =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback