Veckan som började så bra... =/

Jag tyckte att min vecka började otroligt bra. Nästan för bra för att vara sann.

Var på arbetsintervju igår. Det kändes faktiskt som det gick väldigt bra. Vi ska få besked någon gång under nästa vecka. Bara det att min kompis Johanna har redan fått mail om att hon är välkommen på en andra intervju på fredag. Jag har inte fått något mail. Det känns hopplöst. Jag ska väl ha otur som vanligt. =/
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack så mycket! :) Nu längtar och hoppas vi verkligen att h*n kommer snart!

2010-01-19 @ 19:27:13
URL: http://heijdii.devote.se
Postat av: Anonym

äh! fortsätt söka om det inte blev något med Mcdonken, man Får ju inte jobb... man Skaffar sig dem! :)



grattis förresten! såg att du fyller år idag med, tjugioett va?

2010-01-21 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback