26 juli

Måndag idag och jag håller på att tvätta. Freja är hos sin mormor och morfar för tillfället och sen ska hon vara med sin pappa resten av dagen. Hon kommer tillbaka till mig vid 19-tiden ungefär. Då är det dags för henne att ta ett bad och sen dricka lite välling innan läggdags.

I morgon är det tisdag, och då blir Frejas pappa 23 år. Grattis till honom i förskott. Vet inte än om jag ska upp till honom i morgon eller om jag tar det på fredag. Han bjuder på cheesecake och det är aldrig fel. Note to myself: Slå inte present!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback