Min söndag

8.30 tyckte min mobil att det var dags för mig att gå upp. Hoppade in i duschen och sen var det meningen att jag skulle diska, men så blev det ju inte. Inte direkt förvånad faktiskt. Stack iväg och frukost-fikade tillsammans med den bästa och hämtade sen Freja hemma hos mamma och pappa. Najs dag med andra ord!

Gillade fåglarna jag stötte på när jag gick från mamma och pappa. Söta faktiskt!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Linnea! Kolla in min blogg så finner du en liten överraskning där.

2010-07-24 @ 01:04:32
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback