Torsdag

Dagen började med att Freja vaknade liiite senare än vanligt. Skönt måste jag säga, även om det inte var så mycket senare. Vi åt lite frukost och sen fick hon bada. Hon var jättesmutsig efter gårdagens bravader i Norrköping, men hon hann inte bada igår kväll eftersom hon somnade 10 minuter efter att vi kom hem.

Var nere på stan och fikade tillsammans med mamma och min faster. Freja var lite omöjlig och ville absolut inte sitta still i stolen så jag fick gå runt med henne hela tiden. Åt lite lunch och sen gick jag och Freja över till Linda och Sara. Freja och Sara fick leka av sig lite innan vi gick för att Freja skulle sova i vagnen.

Mamma och jag gick upp till Ö&B i regnet och Freja sov endast 30 minuter. När vi var på väg hem skulle hon absolut gå själv, när det spöregnade så vi fick gå in och köpa ett par stövlar till henne. Kalla och blöta var vi när vi kom hem. Åt lite mat och Freja däckade redan klockan 19. =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback