Vykortet

 

Här om dagen kom det hem ett vykort till Freja. Det var från förskolan som hon ska börja på till hösten. Det blev genast mycket mer påtagligt att jag faktiskt ska lämna bort henne varje dag, till någon som jag knappt känner. Förhoppningsvis ska jag ju självklart lära känna dem jag lämna henne hos, men just nu känns det bara jobbigt.

 

Jag får se till att göra det bästa av tiden jag har henne hemma och njuta ordentligt. Även fast det bara är 3 timmar om dagen som hon är på dagis så kommer jag att sakna henne.

 

Mammas lilla tjej är inte så liten längre. <3

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback