Irritationsmoment

Det kliar på min rygg. Aargh, och jag har ingen som kan klia åt mig.

Tro det eller ej, men jag har dammsugit på Frejas rum, diskat ½ disken och dammsugit och torkat golvet i köket. Nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner göra det innan R ska gå hem. Han sitter med Freja i soffan, och Freja har visst somnat. Så kan det gå.

När jag har kommit ut ur duschen ska jag slänga in gratängen i ugnen och sen passa på att dammsuga i hallen. Sen blir det mat. Kyckling och potatisgratäng, ingenting jag klagar på om man säger så.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback