Midsommarafton imorn =)

I morgon är det midsommarafton. Frejas "första" midsommarafton. Hon var ju född förra året, men då var hon så liten så det räknas inte tycker jag. I år är hon lite mer nyfiken och självklart ska hon få en egen krans. Tror till och med att jag ska göra en krans till mig själv också. Kommer bara ihåg att jag har haft midsommarkrans en gång i hela mitt liv. Vi kommer blir fina, med matchande kransar på huvudet.

Hade varit roligt att ha en midsommarstång att dansa kring också, men det tycker jag inte är så viktigt i år. Jag tror att Freja är för liten för det än, men nästa år så. =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Du får göra en egen mini midsommarstång ;D haha.

2010-06-24 @ 22:50:03
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

svar: haha du vet.. krypa är det nya gå ;)

2010-06-25 @ 11:16:16
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback