Vad gömde sig i påsarna?

 

Bilderna är klickbara!

 



Alla dessa plagg köpte jag själv till Freja. Samtliga i storlek 86 eller 86/92

Dessa två plagg köpte Frejas mormor. Tack för det!

 

Jag köpte också en försenad födeledagspresent till min ena kusin nere i Danmark. Ska bara hitta någonting åt hans storebror också, som fyllet år imorn(?). Sen får mamma och pappa ta det med sig ner när de åker i juli.

Fanns även en annan superfin tröja på Kappahl som jag ångar att jag inte köpte. Får gå ner på måndag igen och se om den finns kvar.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: haha ja ;D

2010-06-20 @ 14:38:53
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst och ha en underbar dag :)

2010-06-21 @ 11:25:45
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback