Blodsockerfall?

Vid lunch idag började jag känna mig väldigt yr. Jag trodde att det berodde på att jag inte hade ätit någon frukost och att jag hade fått blodsockerfall. Jag stoppade i min en sockerbit och sedan åt jag lunch. Det hjälpte inte. Efter lunchen gick jag och la mig i soffan, och passade då på att kolla min vilopuls. Den låg på 80-90 slag / minut och jag vet att min vilopuls normalt är rätt låg. Jag tänkte inte så mycket mer på det, och bestämde mig för att sova en stund.

Sagt och gjort, och när jag vaknade var pulsen ner i 70 slag / minut och min yrsel var som bortblåst. Mycket skönt måste jag säga, men jag funderar fortfarande vad det berodde på. Kvällens mysterium! =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Järnbrist?? Det ger ju som sagt ökad puls pga. att blodet saknar järn som ska transportera syre i kroppen o då får hjärtat pumpa på extra för att orka syresätta. Det jag har lidit av på sistone!

2010-03-24 @ 21:29:51
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

logga in på inkomstdeklaration 1, sen skatteuträckning, sen klickar man nästa några gånger sen står de längst ner om man ska betala eller får pengar :)

2010-03-25 @ 08:09:17
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback