Kinkis!

Freja har varit lite kinkig idag på eftermiddagen. Vet inte varför, men jag tror att det är en tand som spökar. Det märks på flera vis. Dels för att hon har blivit snorig och dels på hennes bajsattacker hon får. Mindre trevligt om jag får säga vad jag tycker. Nu sitter hon i alla fall i Rasmus knä i soffan och sover. Ska se om jag vågar lyfta in henne till hennes säng om en liten stund.

_______________

Pappa frågade mig idag om jag hade gått ner i vikt. Jag funderade inte så mycket på det, utan svarade bara: "Nä, tyvärr!". När vi sedan kom över till Rasmus morfar och träffade han och Rasmus mamma så frågade de också om jag hade gått ner i vikt. Jag svarade dem samma sak som jag svarade pappa tidigare på dagen.

När jag sen kom hem började jag fundera på det där. Jag har ju visserligen inte ätit varken godis, glass, kakor eller andra sötsaker sedan i torsdags. Dessutom har jag inte druckit någon Cola överhuvudtaget. Innan torsdag drack jag ungefär 0,5 liter om dagen, minst! Inte kan det väl synas redan, efter bara 6 dagar?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Det går fort när man väl slopar allting onödigt. Ställ dig på vågen och kolla om det har hänt någonting, så får du svaret ;)

2010-03-30 @ 21:24:52
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Nja jag tyckte det var skönt på ett sätt :) Mysigt för pappasen, han kunde ju ta matningen ibland :D

2010-03-31 @ 07:58:18
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback