Säger god natt

Freja sover i sin säng och Rasmus sitter vid sin dator. En helt vanlig kväll hemma hos familjen Bergsten/Lönnfeldt med andra ord. Jag har precis tittat klart på finalen av Let's Dance. Hade nog varit lite roligare om Clauida hade vunnit, men men. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Det är Rasmus som ska ha Freja inatt, men jag ska upp och tvätta i morgon, så därför ska jag passa på att lägga mig redan nu.

God natt gott folk!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med - jag heljade också på Claudia o blev nu lite besviken för att Mattias vann. Men men, de var värdiga vinnare båda två, så det kvittade faktiskt.

Godnatt! Kram

2010-03-26 @ 22:48:02
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Sanne - mamma till Liam! <3

Gud så söt liten flicka du har! :) Lycka även till i utmaningen! :)

2010-03-27 @ 00:00:29
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback