Ensam och rädd

Mitt liv är förändrat. Det har tagit en radikal förändring. Om det är till det bättre eller det sämre kan jag inte svara på just nu. Jag vet bara att jag känner mig fruktansvärt ensam. Det är bara inne på andra dagen nu, så jag hoppas att det går över snart. Det måste gå över snart!

Jag måste inse också att min sommar kommer jag att få spendera hemma. Ensam eller tillsammans med Freja. Måste komma på saker jag kan göra tillsammans med henne som är GRATIS. Jag vet att det finns massa saker man kan göra, men det kommer bli tråkigt i längden. Inte ens en liten sväng till Parken Zoo kan jag räkna med. Trist!

Kom gärna med förslag på saker som jag kan göra tillsammans med Freja, som är GRATIS. Så kanske jag slipper vara så pesismistisk inför sommaren.

Freja, ljuset i mitt liv <3

Foto: Emelie Talvis

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå till badstranden, cykla med henne, är dom öppna förskolorna öppna på sommaren?, hälsa på hos folk, låta Freja leka med andra barn, besöka 4H, lekparker, kanske följa med hem till mina föräldrar nångång och titta på kossorna och dom kommande hönsen och åka skrinda ;), ha picknickar, mm. Det kan vara lite knepigt när allt måste vara gratis, men det går! Du är så stark och en jätteduktig mamma :)

2010-05-31 @ 09:37:11
Postat av: Anonym

Har ni gjort slut?

2010-06-01 @ 10:49:57
Postat av: Leas mamma Sandra

Hej! Du kan ju alltid som någon skrev, kolla på hästar eller kossor. Sedan finns Petsson och Findus i Julita, det kostar runt 30 kr att gå in dör för dig. :)



Under sommaren finns det i alla fall en saker man kan göra utomhus. Ha det bra :)

2010-06-01 @ 19:46:19
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback