Kramiga tjejen har blivit gräsätare

Var på babysången på förmiddagen. Det var sista gången för terminen, vilket var lite tråkigt. I dag skulle Freja vara hos alla andra utom sina föräldrar, så där satt vi, utan barn. Haha!

Freja fick också en ny vän, en kille på kanske 3 år. Eddie hette han visst. Han var där med sin mamma och lillebror. Han kom helt spontant in i rummet där vi var, satte sig ner på golvet och klappade Freja på huvudet. Freja sken upp som solen och kröp genast upp i hans knä och gav honom världens kram. Sedan kröp dom en bit tillsammans, och sen var det kramkalas igen. Så höll dom på i säkert 10 minuter, och vi andra som var där inne kunde inte riktigt hålla oss för skratt. Haha!

På väg hem somnade Freja i cykelstolen och när hon hade vaknat fick hon lite lunch och sen cyklade vi till Stadsparken för att möta upp Emelie och Emma. Det var nämligen dags för Frejas 1-årsfotografering. Det blev förhoppningsvis några bra bilder, men jag är glad att det inte var jag som fotade henne då hon hela tiden kröp fram till kameran. Åt gräs gjorde hon också, och diggade musik =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback