Freja har vänt på dygnet

Freja somnade ungefär halv 9 igår, lite väl sent tyckte jag eftersom hon bara sov en timme igår på eftermiddagen. Hon vaknade vid 00-tiden och skulle ha välling. Var vaken i ungefär 50 minuter och sen vaknade hon klockan 5 och skulle gå upp. Knappt 8 timmars sömn med andra ord, alldeles för lite för en fröken som hon.

Det som är jobbigast är att hon ligger i soffan och sover nu. Hon ska vara på dagisk kl. 8 för frukost, men som det ser ut nu så får hon äta frukost hemma och gå till dagis med mormor. Jag har ju en praktik att sköta. Det är faktiskt väldigt skönt att jag har mamma och pappa vid sånna här tillfällen, annars skulle jag ha magsår för länge sedan. Usch!

Praktik idag som sagt och sen blir det nog ett besök i kollektivet innan Freja kommer hem från pappa sin.

Hörs mer under dagen! <3
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback