Söndag!

Vaknade ganska sent idag och bestämde att jag skulle gå upp och handla med mamma. Vi fick med oss Rasmus och Freja också, så det tog lite länge tid än det brukar, men tycker inte att det gör så mycket faktiskt. Synd bara att det var så sjukt kallt. Tydligen ska det bli ännu kallare i veckan som kommer.

På tal om veckan som kommer så ser den ut som det brukar göra; praktik, Communicare och så myspys med Freja såklart. På söndag är det ju farsdag också, så ska se om jag hittar något till pappa, och någonting till R. från Freja. Kanske även kommer lägga upp lite farsdagspresent-tips om någon är intresserad?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Svar: Nu fungerar det att kommentera igen :)

2010-11-07 @ 16:23:40
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback