"God" morgon =/

Bjuder på en bild på Freja. Den är tagen en stund innan hon somnar i samma ställning.

 

Freja somnade i soffan igår och när det var dags att flytta in henne till sängen runt 22.40 så vaknade hon och var alldeles hysterisk. Jag försökte trösta henne, men ingenting hjälpte. Till slut gick hon till datorn så det var bara att starta den igen och se ett avsnitt av "I drömmarnas trädgård". Lagom roligt tyckte hennes mamma som var svintrött. Efter avsnittet gick det dock att lägga sig i sängen med henne och vi somnade ungefär 23.45. Jag har sovit dåligt i natt och det blev ju inte bättre av att Fröken Freja bestämde att vi skulle gå upp redan 05.55. Knappt 6 timmars sömn, och jag känner att jag inte riktigt är med i matchen än. Den här dagen kan bli rolig känner jag.

Är ledig från Communicare idag, så Freja får vara hemma från dagis. Har inte bestämt vad vi ska hitta på, så vi tar mest dagen som den kommer och det känns som det är det bästa alternativet nu med tanke på natten som varit. Jag ska i alla fall gå ner på stan och se om jag kan hitta en leksakskamera åt Freja, för hon slår sönder min digitalkamera snart, och det vore ju synd. Måste även titta på overall till henne och ett par vinterskor i strl. 23.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback