Måndag

Freja är hemma med mig idag. Hon är svullen vid ena ögot och har varit det i drygt 1 dygn nu. Rasmus ringde till 1177 igår och de sa att vi skulle ringa till vårdcentralen idag, och eftersom svullnaden inte har gått ner så har jag gjort det. De ringer tillbaka om ungeäfr 15 minuter så får vi höra vad de säger.

Annars idag tänkte jag gå ner till Communicare en stund, Freja får följa med. Klockan 13 ungefär ska jag gå ner till Succé och titta på nya tidningen. Finns inte så mycket att göra idag, men gissar på att jag kommer få packa annonser eller kolla fakturor med Jan Banan.

Ska hem en sväng efter praktiken och fortsätta städa lite. Sen hem till mamma och pappa och hjälpa lillebror med läxa. Vi höll på lite igår, men han blev inte riktigt klar, så vi ska fortsätta idag och på onsdag ska han "öva" på mig. Äter min mat där också så jag slipper springa fram och tillbaka. Freja kommer hem vid 19-tiden och då är det dags för de vanliga rutinerna, bada, välling och sen sova.

Hej så länge!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback