Snart slut på veckan

I dag är det söndag och i morgon börjar en ny vecka. En väldigt fullspäckad vecka för min del, så jag får se om jag lever när veckan är slut. Vet inte riktigt när jag ska få tid att andas, men det löser sig. Hoppas jag!

Måndag: Söka csn, besöka studievägledare ang. att plugga upp, skicka in kompletteringar till antagningen, drop-in-kaffe på dagis, banken och fixa nytt bankkort, lämna tillbaka böcker på biblioteket, ringa vårdcentralen
Tisdag: Praktik
Onsdag: Testskrivning av högskoleprovet, Communicare
Torsdag: Communicare
Fredag: Praktik/Communicare, tvätta, städa, läkaren
Lördag: Högskoleprovet hela dagen
Söndag: Plocka svamp med Anna

Hjälp mig någon! Haha!

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var väl inte så mycket?

2010-10-17 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback