Stall?!

När jag kom hem i går så tyckte jag att det luktade stall i hela lägenheten. Mycket märkligt måste jag säga, men sen kom mamma på att det måste vara Frejas gunghäst som luktar. Haha. Skämt osido, jag ska städa idag så det inte luktar stall. Jag måste ju kunna ta hem "oväntat besök" utan att skämmas. =D

Men först ska jag och Freja busa lite innan det är dags för ett loppisbesök. Efter det är det dags att ta itu med städningen, för då kan Freja vara hos sin mormor en stund. Då ska det fan lukta gott här hemma sen. Haha!

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback