Tisdag

Har precis diskat all disk som stod i köket. Det var inte så mycket som det såg ut att vara, tack och lov. Nu är Freja på väg hem också. Hon har varit i badhuset med sin mormor. Vi ska äta lite mat och sen busa. Får se hur trött jag är när hon har somnat, för jag är sugen på att baka. Det blir nog en kladdkaka, som jag tar med mig till Communicare imorn. Då blir nog folket glada. =)

Annars imorn ska jag på testskrivning av högskoleprovet. Man skriver 3/5 delar för att se hur det är upplagt och så. Det blir nog bra! =)

Nu ska jag börja förbereda maten så den i princip är klar när Freja kommer hem.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback