Pampers Active Fit

Äntligen får jag vara med i min första kampanj hos Buzzador. Eller jag och jag, det är ju faktiskt Freja som testar. Vi testar Pampers nya blöjor Active Fit 4 (7-14kg). Just nu har jag ingenting dåligt att säga om dessa blöjor, de funkar alldeles utmärkt för oss.

'

Är du också sugen på att prova dessa blöjor så hör av dig till mig så ska vi se vad vi kan ordna. Vill du istället testa andra produkter kan du själv anmäla dig till Buzzador här.



Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: jag också ;)

2010-09-25 @ 14:33:24
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Eriksson

Hur lång tid tog det innan du fick din första kampanj!? Väntar på att det ska dyka upp något för mig... =)

2010-10-02 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback