Överansträngd

Det blev bara 25 minuters träning, men det är tillräckligt känner jag. Sedan i söndags tror jag att jag har tränat 5 av 7 dagar, och det känns i kroppen. Andra dagen hade jag så ont i mina vader så att jag knappt kunde gå, och nu känner jag av min högra axel efter all boxning. Även fast det är kul, så kanske jag ska begränsa det till max 4 dagar i veckan, och kanske max 30 minuter åt gången nu så här i början.

Skulle vilja köpa EA Sports Active också. Det verkar roligare och bättre än Wii Fit. Ska kolla om man kan få tag på det någonstans här i stan, så kanske pappa och mamma kan få tillbaka sin Wii Balance Board.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback