Känner sig inte alls speciellt välkommen.

På fredag är det julmaskerad i kyrkan. Jag ville verkligen gå när jag fick reda på att det skulle vara. Men nu när jag har tänkt efter lite, så har jag funderat på om jag verkligen vill gå. Det var ingen som överhuvudtaget berättade för oss att det skulle vara, utan jag fick reda på det genom att läsa en kommentar på Facebook och sen frågade en av våra vänner i kyrkan. Vi fick reda på idag vilken tid det skulle börja, efter att vi flera gånger har hört av oss och frågat. Vi får inte all information, och jag har ingenting att klä ut mig till. Känner mig inte ens välkommen. Mottot: "Alla är välkomna till oss!" Vad hände med det? Är det bara bullshit alltihop? Tror jag ska stanna hemma och socva istället. God natt!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Sv: Yes.. ah, carola sa det till mig när hon lämnade pengarna och det värmde att höra! :) Även fast jag själv inte anser mig så bra så värmde det iaf :) Haha =P

2009-12-17 @ 11:51:47
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback