Ny vecka = ny energi!

Ställde mig på vågen i morse och den stannade på 70,5kg. Har alltså gått ner 2 kg på 4 veckor utan att ha gjort något speciellt. Toppen!

Idag gick jag till och med upp innan Freja hade vaknat. Jag passade då på att äta lite frukost i lugn och ro. Dagens andra toppen! Nu har Freja vaknat, fått gröt, torr blöja och kläder. Snart ska jag ta på henne ytterkläderna och gå ut på dagens (första) promenad, drygt 6,5km.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter som en kanonbra start :) Fortsatt lycka till!

2009-12-07 @ 10:20:15
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback