Plus

Jaha, så var det dags för vägning igen. Vågen visade 72 kg, med andra ord har jag gått upp. Ett helt kilo till och med. Lite ledsen blev jag faktiskt, och nu ska det bli ändring. Jag äter som en häst på dagarna för att jag är hungrig. Måste helt enkelt äta mat som jag blir mätt på, eller äta mindre och äta massor av grönsaker. Peppa mig gärna och ge mig tips!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Ajdå, vad tråkigt! Tänk på att du tränat också, vilket kan innebära att kroppen har utbytt fett mot muskler o de väger mera. Bättre lycka tills nästa vecka!

2010-04-22 @ 09:52:49
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett bra tips är att äta mindre portioner fast oftare och sen mycket grönsaker på de.. Då håller du dit mätt hela dagen och blir inte lika sugen på skitsaker.. Sen även träna, men de ser jag att du redan gör.. Och de är toppen, fortsätt såhär..:)

2010-04-22 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback