Tio saker


Jag har blivit utmanad av Maria att fylla i detta formulär.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då gick jag i femte klass och gjorde mitt bästa i skolan. Samlade frimärken gjorde jag också ^^

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då låg jag nog hemma i mamma och pappas soffa och vilade lite. Tjock som man var med lilla Freja i magen så kunde man inte vara annat än trött.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Hallonmumrikar, grillchips, saltlakrits, popcorn och salta skruvar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Just nu är det nog bara barnsånger och vaggvisor som jag kan hela texten på. Haha!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Jag skulle definitivt köpa en lägenhet eller ett hus. Unna mig saker jag skulle vilja ha förmodligen.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Biter på naglarna, sover alldeles för mycket på dagarna, dricker alldeles för mycket cola, sitter för mycket framför datorn och tappar alltid bort saker.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Gosa och mysa tillsammans med dottern, pyssla, spela sällskapsspel, fotografera och skratta.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Svår fråga tycker jag. Jag har svårt för färgen rosa.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Favoritleksaker? Mobilen, datorn, Freja, katterna och kameran.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Emelie, Josefine, Sandra, Johanna och Isabella



Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback