Ledsen

Jag känner mig faktiskt väldigt väldigt misslyckad. Känns som jag har förstört mitt liv, och Frejas framtid. Det var ju inte meningen att det skulle bli så här. Det var ju meningen att vi skulle bli gamla tillsammans, men det kanske inte var meningen egentligen?

Du säger att du fortfarande älskar mig, men jag vet inte vad jag ska tro. Du tar kontakt med tjejer som du har pratat med under vårat förhålland som jag inte har tyckt om att du pratar med. Är det för att du känner dig fri eller för att du försöker glömma mig? För jag tror inte att du fortfarande älskar mig?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Usch, tunga frågor du bär på. Men kära du, du är inte misslyckad hur det än har blivit eller vad framtiden än har att erbjuda för dig och Freja. Ibland tar livet bara sina oanade vägar och det kan man inte alltid rå för. Allting kommer att ordna sig!

Stöttande kramar till dig vännen! <3

2010-06-21 @ 22:22:57
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback