Att acceptera sanning

I går när jag var och blev fotograferad tillsammans med Freja, var bland det roligaste jag har varit med om någon gång. Det kändes rätt naturligt att stå framför kameran, men det var nog mestadels Frejas förtjänst att det gjorde det. Hade jag inte haft henne med mig kan jag tänka mig att det hade känts ganska stelt och onaturligt.

När jag sedan tittade på bilderna fick jag ju se den hemska sanningen. Dubbelhakan och den alldeles för stora magen var det man såg mest av, förutom Freja då. Det kändes egentligen inte så roligt att titta på bilderna, men det är så jag ser ut ju. Det är ju helt enkelt bara att acceptera. Tur att det finns någonting man kan göra åt saken.

Ändring ska det bli!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Dessutom får du även ta sanningen med lite modifikation eftersom du faktiskt har fött barn för inte så länge sedan. Det kan ju ta upp till flera år innan kroppen återgår till det normala, men det kommer med tiden. Fortsätt kämpa!

2010-03-08 @ 10:12:52
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback