Trött, glad och svettig.

Tränat - CHECK!

Tro det eller ej, men jag har precis kommit hem från Friskis och Svettis. Körde ett baspass idag. Otroligt jobbigt, men kul som sjutton. Jag kände mig mer död än levande vid vissa tillfällen, men nu känns det bara skönt. Sist jag svettades så mycket var faktiskt när jag födde Freja. Det säger en hel del. Haha!

Och till er som inte tror mig vill jag bara säga en sak: Det är inte första april idag! ;)

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Duktigt o bra jobbat!! Jag ska nog köpa nytt kort på söndag så att jag kan göra dig sällskap på golvet :)

2010-03-31 @ 19:59:44
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback