98 685 steg

Så många steg har jag tagit den här veckan. Det blir i snitt ca. 14 097 steg om dagen. Dessutom har jag hunnit med två träningspass på F&S. Väldigt nöjd om jag får säga vad jag tycker. Lite synd bara att jag har fått ont i ryggen. Behövs bara att jag hamnar lite snett när jag sitter i soffan eller liknande, och jag nästan skriker rakt ut av smärta. Får hoppas på att det går över snart, så att jag kan börja träna igen. Tills dess blir det bara kortare promenader och ev. lite styrka på hemmaplan.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Duktig du är :D

2010-05-04 @ 10:54:58
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback