Bara lite ord.

Utåt är jag stark.
Precis som jag alltid har varit.
I min ensamhet gråter jag.
För att jag är ensam.
Skärp dig för fan, du är så patetisk!
Sen gråter jag lite till, för att jag är patetisk.
Folk ser inte hur jag egentligen mår.
På insidan.
Patetiskt, ingen bryr sig. det är inte synd om dig!
Sen gråter jag lite till.
Hur mycket tårar finns det?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Kristin Petersohn

Gråt. Det är bra att gråta! Ibland måste man få ur sig alla sina tårar men ändå tar de inte slut liksom.. Och du behöver inte alltid vara stark.. Man överlever ändå konstigt nog.

2010-05-31 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback