Inspirerad och motiverad

På måndag kommer jag börja en sexveckors träningutmaning, hämtade från denna tjej. Jag kommer att göra vissa ändringar så den passar mig lite bättre. Kommer bland annat ta bort "30 träningspass", då jag inte har möjlighet att träna på så vis. Förhoppningsvis kommer jag kunna göra det om några månader, men just nu finns varken pengarna eller tiden. För att komma till hennes utmaning, klicka här!

Jag kommer att skriva mer om detta i helgen när jag dessutom kommer lägga upp ett träningsschema som jag ska (försöka) följa.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: Skickar det till dig :)

2010-09-24 @ 12:40:51
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

svar: jag kan skriva det till dig på msn när du loggar in :)

2010-09-24 @ 13:51:53
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback